donderdag 2 december 2010

Debby Pfaff: "Ik heb geen plastische chirurgie ondergaan"

Debby Pfaff was er bijzonder open over toen ze enkele jaren voordien een borstvergroting onderging. Maar sindsdien zegt de bekendheid geen enkele ingreep te hebben ondergaan. "Ik heb gewoon opgezwollen sinussen."
De ogen van Debby Pfaff lijken de laatste tijd bijzonder rimpelloos en strak te zijn. Een botoxingreep? "Helemaal niet. Ik had de laatste tijd wel last van sinusitis en daardoor waren mijn kaken opgezwollen. Ik moest er ice packs opleggen om de zwelling tegen te gaan. Misschien dachten de mensen daarom dat ik geopereerd was? Maar dat klopt dus niet. Wat niet wil zeggen dat ik plastische chirurgie uitsluit voor de rest van mijn leven", aldus Pfaff in Dag Allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten